22_12_2008-18_24_50-Servicio_TelemáticoAmb l’entrada en vigor de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’estableix que les entitats sense ànim de lucre estan obligades a relacionar-se amb les administracions públiques a través de mitjans electrònics a l’hora de realitzar qualsevol tràmit.

Davant d’aquesta obligatorietat de relació electrònica amb les administracions públiques, des de l’Ajuntament us demanem la vostra col·laboració i comprensió amb l’objectiu de poder-vos donar un millor i més ràpid servei a totes les entitats sense ànim de lucre de la ciutat.

Per tal d’aclarir-vos qualsevol dubte en relació a aquesta qüestió des del Departament de Ciutadania, convocem a totes les entiats sense ànim de lucre de Vic a una sessió informativa el proper 27 de març de 2017 a les 19.00 h a la Sala Coll i Bardolet de l’Edifici El Sucre de Vic (Carrer de l’Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5).

Som conscients de que una majoria d’entitats de la ciutat no disposa de certificat digital i és per aquest motiu que des de Ciutadania de l’Ajuntament de Vic i el suport que dóna a les entitats de la ciutat també s’oferirà una formació específica gratuïta per explicar el procediment per obtenir-lo. Serà el mateix dilluns 27 de març de 2017, a continuació de la sessió informativa que us hem comentat, a la Sala Coll i Bardolet.

Així mateix, adjuntem la circular informativa per a les entitats sense ànim de lucre de Vic, i les instruccions per sol·licitar idCAT mòbil.

 

Agrairem confirmació d’assistència a aquesta formació enviant un correu a [email protected] o trucant al 93 886 21 00 (extensió 21206).

Obligatorietat de les entitats de relació electrònica amb les administracions públiques
Etiquetat a: