FOTOSEl passat dilluns 27 de març a les set de la tarda, des de l’àrea de Ciutadania i l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vic, es va oferir una sessió informativa seguida d’una formació per a totes les entitats sense ànim de lucre de Vic, per explicar l’entrada en vigor de la Llei 39/2015, que les obliga a relacionar-se amb l’Administració Pública per via telemàtica.

La sessió es va dividir en dues parts. A la primera part, es va presentar i explicar el funcionament de la Oficina Virtual de l’Ajuntament de Vic, des d’on es poden realitzar gestions telemàtiques com: la inscripció al Registre Municipal d’Entitats de Vic, la modificació de dades i baixa del registre, fer una sol·licitud d’instància per una cessió d’espais i/o materials, entre d’altres.

A la segona part de la reunió, es va oferir una formació de la mà de Triada Assessors, on es van explicar els passos per a la obtenció de la signatura digital a través de la pàgina web de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre. Així mateix, es va entregar un dossier explicatiu a tots els assistents, i que trobareu a l’apartat de Recursos > Gestió, organització i obligacions de les entitats.

En finalitzar la sessió, es va facilitar una enquesta de valoració de la formació rebuda als assistents de les 80 entitats representades a la sessió i, d’aquesta manera, poder continuar millorant l’atenció i serveis de suport a les entitats sense ànim de lucre de Vic. Fruit de les valoracions recollides, estem treballant la possibilitat d’oferir un nou curs sobre aquesta temàtica la propera tardor.

Com ja és habitual, des de l’equip de Ciutadania restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte, comentari o informació addicional que pugueu necessitar a [email protected] o 93.886.21.00 (extensió 21206).

Sessió informativa sobre la obligatorietat de les entitats de relacionar-se electrònicament amb l’Administració Pública
Etiquetat a: