Benvolgudes entitats,

A continuació us deixem la informació més rellevant pel que fa a la convocatòria de subvencions per a la realització de projectes d’interès social d’entitats sense ànim de lucre 2022:

 

La convocatòria:  

    • La convocatòria d’aquest any es regeix per les bases reguladores de les subvencions per a la realització de projectes d’interès social per part d’entitats sense ànim de lucre aprovades l’any passat i vigents durant el període 2021-2024. 

 

El pressupost:  

    • El pressupost de la convocatòria per a aquest any 2022 és de 200.000€.  

 

El projecte:

    • Els projectes presentats s’han d’ajustar a una de les 5 línies definides en les bases reguladores segons la finalitat del projecte.  
    • Per cada projecte presentat es poden sol·licitar màxim 15.000€, excepte per aquells inclosos a la línia 5 “Projectes de participació i sensibilització de col·lectius vulnerables” que podran sol·licitar un màxim de 3.000€. 
       
    • Els projectes han d’estar desenvolupats entre l’1 de novembre del 2021 i el 31 d’octubre del 2022.  

 

La sol·licitud: 

    • El termini de presentació de les sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i serà de 15 dies hàbils. 
    • No podem concretar la data exacta encara, però serà aproximadament cap a l’última setmana de març.  
    • Rebreu un correu electrònic i es farà difusió informant de la data d’inici del termini i de l’enllaç a la seu electrònica de l’Ajuntament de Vic per fer el tràmit de sol·licitud.  
       
    • En el tràmit a la seu electrònica hi trobareu les bases reguladores i el detall de la convocatòria, així com tots els documents que han d’acompanyar la sol·licitud (reviseu bé els requisits i els documents a presentar establerts a les bases reguladores). 
       
    • Si teniu qualsevol dubte o dificultat a l’hora de realitzar la sol·licitud, podeu contactar amb: 
    •  
      • El departament de Ciutadania, per si teniu dubtes en relació a com fer la sol·licitud o als requisits que s’han de complir com a entitats: 
        Berta Rierola – Raül Torras 
        Tel. 680 12 54 54 / [email protected]                       
      • El departament de Benestar i Família, per aquells dubtes en relació a la convocatòria de les subvencions o al projecte tècnic a presentar: 
        Anna Rufí – Helena Casadesús 
        Tel. 93 885 25 52 / [email protected]  
      • Servei de l’Ajuntament d’ajuda en la tramitació electrònica “OAC 360º” que podeu utilitzar en cas de tenir dificultats a l’hora de tramitar electrònicament la sol·licitud: 
        Tel. 93 595 48 04 / www.vic.cat / https://adtende.es/vic/

 

La justificació:  

    • El termini per presentar la justificació de la subvenció és com a màxim fins el 15 de novembre del 2022. 
    • La justificació ha de ser de l’import total de projecte, no només de l’import de la subvenció concedida i amb despeses . 
       
    • Els documents acreditatius de la despesa seran factures, minutes o altres documents amb valora jurídic, no poden ser tiquets de compra.  

 

On s’han de presentar les sol·licituds?

 

Les entitats i associacions que hi estiguin interessades poden consultar els detalls en aquest enllaç i tramitar-les telemàticament a la seuelectronica.vic.cat.

 

En cas de tenir dubtes a l’hora de fer els tràmits electrònics es pot contactar amb el servei OAC 360º que ofereix atenció personalitzada per ajudar a fer les gestions telemàtiques sense haver-se de personar a l’Ajuntament.

 

El servei d’OAC 360º s’ofereix de dilluns a divendres, de 8 del matí a 8 del vespre, trucant al 93 595 48 04 o escrivint a [email protected]

Resum de la reunió informativa sobre les subvencions a entitats sense ànim de lucre 2022
Etiquetat a: